Kızlar 33 haftalıkken kontrole gittim herşey yolunda dedi 2 kilo 80 gram dedi ben 2 hafta sonra kontrol için çağırır sandım ama Eylül başında gel dedi yani 1 ay sonra sizce normal mi böyle çağırması son aylar 15 günde bir kontrol edilmek gerekmiyor mu acaba