Utkulu1 Selam kızlar. Amerikan mutfağımi kapatıyorum. Mutfağa ya kapı koymayacagim yada akordiyon kapi koyacağım. Standart kapılar olmuyor buzdolabı önünü kapatıyor. Ne kadar kullanışlı bilemedim. Kullanan var mı fikir alabilir miyim
kizannesiyimm Utkulu1 Yengem kullanıyor kaç yıl oldu bilmiyorum ama bayağı oldu. Düzenli silmezsen araları kir oluyor bir de ocağa yakınsa genelde kapalı durması lazım ki yağ falan olmasın kir birikmesin. Çok ucuz dandik bir şey olmazsa sıkıntı olmaz. Gayet memnun yengem ki hoş duruyor bence
Utkulu1 kizannesiyimm teşekkür ederim 🌸 mutfak kapısı olacak ama ocağa yakin değil. İnşallah bende memnun kalırım da çocukların elinde kalmaz kapı 😴