Aslında çok rahat bi hamileliğim oldu çok şükür ama bir haftadır özel bölgemde hem kaşıntı hem yoğun akıntım var aşırı rahatsız ediyor ne uyku kaldı ne günlük hayatımda huzur 😩 bi de şimdi iki gündür hemoroid oluştu çok zorluyor oturduğum yerde acısını duyuyorum sürekli. Doğumdan sonra geçecek mi bunlar lütfen biri aydınlatsın 🙏🏻 Bu kadar güzel bi hamileliğin sonunda lütfen gel artık diye ağlayacağım aklıma bile gelmezdi 😭