Merveaslan0651_ Kizlar dogum yapalı 2 hafta oldu aventin ayıcıklı emziklerjnden var aslında tutacak bi süre emiyor sanrm emzik büyük geliyor atıyor ben hafif bir emzik almak istiyorum önerisi olan var mi kullanip memnun olduğunuz bir ürün
cgnduru Merveaslan0651_ arkadasim mamajoo kullaniyordu memnundu bende ondan aldım.. deneyebilirsin sende
ipekveatlas Merveaslan0651_ haha bende ondan almıstımmm tuttu diye seviniyodum cokk diye cıkarıp fırlatıyodu sonrasında 5 ayrı emzik denedim hic birini tutmadı en son bibs tuttu yarabbi şükürr
rabiakryl Merveaslan0651_ acente ultra air yada ultra soft. Hemen hemen her bebek rahat emiyor canım. Benim bebeğimde bunu kullanıyor.