Geçen sene iki kayıp yaşadım kürtaj oldum o zamanlar çok gucluydum eşim çok destekcimdi işime odaklandım vs derken çok da birsey hissetmedim simdi daha yeni denemelere basladik ama bana ara ara ağlama geliyor umudum bir var bir yok. Eşim çok yoğun çalışıyor ben de oyle birbirimizi zor görüyoruz zaten çocuk yapacak vaktimiz yok haliyle yumurtlama takip etmek zorundayım e öyle de zoraki gibi hissediyorum ben eşimi hali yok zaten. Bir de bugün normalde yumurtlama günüm olmalıydı hep 12.gun olur bugün 14.gun 28 günde regl oluyorum sabit değişmedi hiç aMa pik göremedim pik e yakın kaç gündür iyice moralim bozuk hic birsey yapasim yok isten gelip sadece yatmak istiyorum