Kizlar bugun kendi doktorum süreci yavas ilerlettigi icin doktorumu degistirdim. Bugun ilk muayeneme de girdim hemen tedaviye de basladi. 2 senedir bebek istiyoduk olmadi iki kere de rshim filmi cektirdim eski doktoruma bi kimyasalim oldu. Yani hic tedavi uygulamadik. Bugunki muayenemde doltorum alltan muayne etti cok korktum ama korktugum gibi olmadi cok sukur. Neyse bi vitamin ilaci verdi ayni kutuda toz ve normal hap olarak iki turlusu vwr birini sabah birini aksam icmemi soyledi. Birde alttan muayne sırasında bana yumurtlaman var dedi. Sonra eşimin oldugu odaya gittik hemen bi catlatma ignesi aldirdi doktor esime onu hemsireler kendisi yapti ben hic yapmadigim icin. Kizlar bu çatlatma ignesi tamam yumurtayi catlatiyo fakat yunurtlama ve çatlama arasindaki tam olarak fark ne yani tam olarak ben anlamiyorum bunlari. Catlatma ignesi kullanip hamile kalan hanimlar bi yazabilir mi ek olarak ne yediniz ne bilim ne yaptınız acaba? Kusura bakmayin azıcık uzun oldu, hakkınızı helal edin🤲🤲🤲