Merhaba hanımlarr bugün çatı muayenem vardı hic canım acımadı sonrasında hafif sancım oldu 1 kez de lekelenmem oldu baska hicbir sey olmadı. Doktorum bebeğimin suyunun azaldığını söyledi ve haftaya suni sancıyla alacağını söyledi . Daha önce başına gelen oldu mu fikir paylaşabilir misiniz bana tavsiyeniz var mı