Merhaba ☀️
İki düşüğüm bi dış gebeliğim oldu üç yıl sonumda çocuk istedim suan hamileyim 5+2 çok şükür dış gebelik degil keseyi gördüm ama doktor progestan kan sulandırıcı iğne koraspirin verdi bi sorun mu var doğru söyleyin falan dedim hayır sadece önlem amaclı dedi olsa neden söylemesin diyorum bı tarz bi durum yaşayan var mı ☹️