Hatice08 neden kesmeniz gerekiyor özel değilse? Ben kızım 6 aylıkken tekrar hamile olduğumu öğrendim şu an 31 haftalık hamileyim kızım da yaşında memeden hiç kesmedim. Ben bulantılardan dolayı hiçbir şey yiyemedim ilk aylarda sütüm azaldı ek gıda da ihtiyacını karşılamadı güç bela alıştırdık mamaya ama yine de emiyor. O da küçük daha emmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Siz bilirsiniz ama sütünüz varsa bıraktırmayın bence naçizane. Nasıl alıştırdık konusuna gelince 2 tane marka denedik aç olduğu için ara ara içti zamanla sürekliye dödü. Ama dediğim gibi yine de hala emiyor.