Öncelikle Rabbim sabır versin, hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin inşallah. Benim daha evlenmeden ultrasonda kalp şeklinde olduğunu söylemişlerdi önceden biliyordum yani. Hamile kaldığımda sıkıntı olacak kadar perdeli olmadığını söylemişti doktorum. Hamile kaldıktan sonra da aynı doktorla devam ettim, gayet olumlu konuşuyordu hep beni motive etti her gittiğimde ilk rahim ağzı uzunluğuna bakardı. Erken doğum mu olur dediğimde ise bunu bebek belirler, kendine alan da açabilir açmayadabilir. Bazı kişiler erken doğurur 38 39 u da görebilirsin demişti. Stres yapacağın bir şey yok olursa ben söylerim zaten demişti. Detaylı ultrason için bi de doçent olan dr a gittim sözde kadın direkt beni üzecek şekilde, doğumun erken olacak biliyorsun değil mi rahmin kalp şeklinde dedi ardından hemen kendi doktoruma gittim böyle dedi doktor hanım diye, yok o tahmini söylemiştir şimdide den bilemeyiz zaten kontrol ediyorum ben sen sıkıntı etme dedi ve kendi doktorumun dediği gibi oldu 40 hafta dolmasına rağmen oğlum kanala giremedi, ne açılma ne sancı hiçbir şey yoktu ve trans yani yan duruyordu o yüzden sezeryan oldum. Ve doğumdan sonra tekrar kontrole gittiğimde de rahmimin aynı şekilde kalp olarak durduğunu gördüm. Eğer ki sizin perdeniz müdahale gerektiren bir şeyse en az 2 3 doktora görünüp hamile kalmadan önlem alabilirsiniz, inşallah hakkınızda hayırlısı olsun.