14531905 Merhaba kızlar 9 haftalık gebeyim kese var bebek 4.2 m ama kalp atışı henüz yok 1 hafta daha beklememi söyledi doctor varmı aynı durumu yaşıyanlar
elifuslu1002 14531905 benimde kalp atışı hiç yoktu cnm bende 1 hafta beklemek istedim 6 haftalıktı 7 . Haftayı bekledik ve kesemez kanlanmaya başladığını söyledi doktor sonra ilaç vs düşük yaptım işte ana inşallah sen duyarsın kalbini Allah’m kucağını boş birakmasın