7+4 haftalık hamileyim rahimde sağ tarafimda batma oluyor bi anda ağrı girip çıkıyor uzun saatler olmuyor anlık batıyor enfeksiyondan şüpheleniyorum çünkü daha önce de buna benzer ağrı oldu enfeksiyon cıktı idrarda. Sizde yaşadınız mı böyle ağrı. Kramp gibi anlık girip geçiyor