Esra8861 evet normal oldu. Gözünüzü korkutmak istemem asla herkesin aynı olmayabilir ben 1 cm açıklık kendi sancımla gittim doktora suni sancı başladı gerçekten zordu epidural taktırmak zorunda kaldık. Epiduralden sonrası hızlı ilerledi fakat ben baya bi çekmiştim 😐😐 sonrası çok güzel ama ayaktayım bebeğime rahatça bakabiliyorum 2 dikişim oldu