Selam canlarım herkese hayırlı geceler diliyorum aklım çok karışık aslında 15 temmuzda adet oldum ve 6 gün sürdü. 4 yada 5 Ağustos tan beri lekelenmem oldu ilk bı kahverengiydi sonra kırmızıya döndü üç damla falan geldi. O kandan sonra çamur gibi bı akıntım oldu bugün test yaptım negatif. Doktora gittim sordum eski kan birikmiş olabilir dedi adetin geçsin tekrar gel dedi. Yada kanamamin üçüncü günü hormon testi vericem ilk defa başıma geldi böyle.testim de bu şekilde. En iyisi adet günümün geçmesi gibi
https://ibb.co/Ld3cxSW