Deemetibostnci aynen cnm benimde iki tane dünyalar güzeli kızım var kızlarımı 10 erkeğe değişmem ama iki meyvedende tatmak istiyor insan kızı olan oğlu olsun ister oğlu olanda kızı olsun ister ama bunu bazı insanlara antamıyoruz sonrada evlat ayrımı yapıyorlar diyorlar bilmiyorlar ki kızlarımız bizim en kıymetlimiz sadece oğlumuzda olsun istiyoruz……..
Bu arrada bende 3 hamileyim 17 haftalık🥰🥰