Kızlar hamilelik başından beri hem büyüdü hemde göğüs ucum kahverengi bölge yani kararıp büyüdü bir kaç gündür de fark ettim ki sertleşiyor, böyle olan var mı normal mi birde bebek doğduktan veya emzirme dönemi bittikten sonra göğüsler eski haline dönüyor mu tecrübeli olanlar merakımı giderirseniz sevinirim 😂