Arkadaşlar ben 9+5 günlük hamileyim. Karnımın alt kısmında sağ kasık bölgemde hapsurdugum da veya uzandiktan sonra kalktığımda olsun bazende öyle durup duruken ağrı hissediyorum daha çok nasıl tarif etsem bilmiyorum sanki kasığımın içinde biri eliyle sıkıca tutup bırakıyormuş gibi hissediyorum yani kasılıyor mu anlamadım niye böyle oluyor. Bu arada bu ikinci hamileliğim ve kızımda da ara sıra aniden hareket ettiğimde böyle olurdu ama bu farklı yani daha fazla hemen hemen her gün sürekli oluyo. Aklıma kötü bişey getirmekte istemiyorum. Doktor randevuma daha 1 hafta var.