edbyt 38+6 da doğurdum o da doktorun çatı muayenesinde tetiklemesi ile
Bebeğim 3135 kg doğdu şuan 23 günlük olduk Allah kolaylık versin sana da önemli olan bence doğum kilosu değil sonrası… Şimdiden sütünü arttırmak için herşeyi yap bol bol emzir hiç boş bırakma. Yeni doğum yapacaklara tek ve hayatı tavsiyem budur kilosuna takılmayın asıl sonrasi kritik. İyi beslenemeyen bebeği her türlü hastalik buluyor memenin açısına dikiş agrisina sütun azlığına bakmadan saat başı emzirmeye çalış derim…