Beril gurlek’e gidiyorum çok memnunum. Daha önce evren akmuta gitmiştim. Klinik devlet hastanesinden farksız, tıklım tıklım. Randevu saatinden yarım saat geç girdim her gidişimde. Farklı sorunlar da yaşadım. evren bey işi tamamen paraya dökmüş. Beril hocamdan çok memnunum. Egitim araştırma hastanesinde ona muayene olmuştum. Klinik açınca da ona devam ettim. Şarjda gidecekseniz herkes asiye hanımı öneriyor.