misslavinia1 NM_mom Ben hamile oldugumu ögrendigimden itibaren kız olursa Nehir koyacam diyordum. Ama eşim begenmedi bizde baska isim dusunuyoruz. Eger esimde begenseydi Nehir koyardim. Güzel bi isim❤