Arkadaşlar 2 gün çok iyi 2 gün çok sakin bebeğimin hareketleri en başından beri öyle 10 hareket sayamadığım günler dahi oluyor bugünde öyle 10 hareket olmadı henüz ama bu duruma çok alıştım. Sadece bu haftalarda bebek her zamankinden daha mı hareketli olmalı yoksa daha mı sakin. Bazı bebişler bu haftalarda aşırı hareketleniyormuş uyutmuyormuş vs vs o yüzden sordum benim hareketinden uyuyamadığım ya da hareketinden uyandığım hiçbir zaman olmadı zaten de merak ettim