Kızlar 34+2 yim, 2 gün önce kahverengimsi sümüksü az bi lekelenmem olmustu , bugünde birazcık oldu ve regl sancısı gibi minik minik ağrılarım oldu. Doktoruma yazdım ve 100e varan sancılarım çıktı. Yatış verdiler şuan ilaçlar sancıları durdurmaya çalışcaklar. 1-2 cm açıklık varmış ayrıca. Bu haftalarda doğuranlar süreclerini yazsalar cok sevinirim aşırı morale ihtiyacım var şuan.