Doktorunuz bu hastanede mi bilmiyorum ama ilk kez bu hastaneye gidecekseniz tavsiye etmiyorum. Yaşadığım talihsizliği sizinle paylaşayım.
3 ay kadar önce kadın hastalıklarıyla alakalı bir konudan o hastaneye gittim aynı zaman da bebek düşündüğümüzü, ilk bebeğim olacağını bu nedenle de bilgi almak istediğimi birkaç aydır denediğimizi ama olmadığını vs söylemiştim. Doktor hanım ultrasonla baktı ve “şuan burada bir yumurta var ve bundan hamile kalabilirsiniz” dedi. Muayenenin sonunda kan testi istedi. Ben rahatsızlığından dolayı olduğunu düşünerek sormadım ve vezneye gidip esktra testin ödememi yaptım. Ve test yapılırken öğrendim ki hamilelik testiymiş. Zaten hamile olmadığımı, döllenmemiş yumurtamı gören doktor bunu bilmesine rağmen testi istedi tamamen ticari bir durumdu. Bu zaten midenizi bulandırıyor. Ardından 1 saat sonra test çıktı ve veznedeki kızlar maşallah hepsi bakmış sonuca ve bana hayırlı olsunnnn bebek geliyor vs diyip gülücükler saçmaya başladılar. Biz de eşimle heyecanlandık ve teste baktım okuma yazması olan herkes az çok yorumlayabilir sağda değerler solda sizin değeriniz vs yazıyor. Ve negatif olduğu aşikar. Yine de insan heyecanlanıyor ve doktor hanım zaten bildiği sonucu paylaştı ve negatif dedi. Ardından rahatsızlığımla alakalı bana bir reçete yazdı. Eczaneye geldiğimde reçete sisteme işlenmemiş ve hastaneyle sürekli yarım saat sonra arayın şekilde geçen neredeyse 10 telefon görüşmesi yaptım ve bana sistem arızası olduğunu söyleyip yarın hastaneye gelmemi belirttiler. Hastane bana pek de yakın değil bu arada ve rahatsızlığımda öyle yarın gelin reçete yazalım cinsinden değildi. Parayı alırken asla zorluk çıkarmıyorlar ekstra masraf kalemleri çıkardıkları yetmiyor bir de sgklı olmama rağmen sistemleri yüzünden eczaneye ciddi para ödedim.
Özetle bu hastaneden özellikle kadın hastalıkları ve doğum konusunda asla yardım almamanızı öneriyorum. Korkunç bir deneyimdi.