Sedaades Kızlar 20 haftalık hamileyim, karnım şiş ve gergindi. 2 gündür şişliği ve gerginliği gitti, bir de grip oldum 2. Gün önce. Tedirginim açıkcası sizde de böyle oluyor mu, normal mi?
Sedaades Nnzhktt hareketlerini ufaktan hissediyordum, hastalıkla birlikte hissetmeyince de tedirgin oldum 🤒