Twinmommm Senemiko Valla kuzum benim tam olarak 33 te hazırdı 31 de hazırlamaya başladım eksikleride geçen hafta koydum bitti gitti. Çok geçe bırakmamak lazım her an herşey olabilir
Senemiko Benim de bu hafta 32. Haftam dolucak inşallah çok erken de olsun istemiyorum o yüzden sormak istedim 💜
Twinmommm Senemiko Erken değil ki kuzum zaten hazırlayıp çantaya koyacaksın çantada kirlenecek hali yok ya 😅
aslansmommm Senemiko bugün hazırladım 32+1 yıkayıp ütüleyip takım takım ağzı kilitli poşetlere yerleştirdim biberon emzik vs temizleyip onları koycam o kadar kaldı. Şu an bile zorlandım imkan varsa en geç 30 da falan yapılmalıymış onu anladım
Caglaa94 Haftada kıyafetleri yıkayıp ütülemeye başlamıştım. 35. Haftanın sonuna doğru tüm eksikleri tamamlayıp çantayı tamamıyla hazırlamıştım.
merveatilgan123 Bende 36 oldum kıyafetleri yeni yıkadım utuleyip çantaya yerkestircem bebek bezi ve ıslak mendilini almadım çok kararsızım
zeyel_sena Senemiko 30 da herseyi yıkadım utuledim ama çantaya koymam 37 haftalikken oldu. Daha önce hazirlamadigima pişman oldum çok halsiz düştüm iş yapamaz oldum sıcaklar da bastırınca iki kat bunaldım. Size tavsiyem iyice ağırlaşmadan hazırlayın.
merveatilgan123 Evet çok doğru söylüyorsun ütü yapacam pikelerini utuledim bıraktım kıyafetleri utuleyecem beni bekliyor dediğiniz gibi üstümde bir halsizlik ve Hiçbişey yapasım yok uyumaktan başka