Aynisi bende de olmuştu topuklarim cok agriyordu biraz ayakta kalınca. Ama sonra sonra azaldı gecti. Sonra bacak kramplari basladi geceleri nerdeyse ağlayacak kadar oluyordum uykudan ağrıyla uyanıyordum onun içinde magnezyum verdi doktor. O şekilde geçti. Simdi olmuyor. 29+2 deyiz