Seymaben Kizlar 3 numara molfix kullaniyorum kizima 152 adet olan buyuk paketten hic bir markette bulamadim bugun migrosta falan buyuk marketlerde varmi dikkatinizi cektimi hic 4 numara almak zorunda kaldim buyuk gekiyor biraz 🤦
2baby1moms Bende az önce gittim hep aldığımız büyük markete 3 numara 112 li 150 lira olandan istedim yoktu ya yarın da gelebilir hiçte gelemiyebilir dedi
Seymaben 2baby1moms evet 112li lerde yok hep 100 lu varsi oda zaten 4 numara 3 nunara bayadir yok en son bayramdan 152 li almistim 200 tlydi yeni bitti bugun gittim alayim diye 152 lik olanlar hic bir numarada yok hep 100 lü 158 tlydi mecbur oyle aldin