19092021 Kızlar açıklığı hissettiniz mi doğumdan önce vajinamda hiç hissetmediğim değişik bir şey hissediyorum yanma değil ağrı değil bi tuhaf bi his işte 37+3 olduk
moom222 19092021 bende burda bekleyeyim bnde 39 haftadayim iğne batması GB ağrılar oluyor bebek hareket ettikçe
hunilimom 19092021 açıklığı hissedemiyoruz canım bebek aşağıya baskı yaptıkça ağrılar ondandır büyük ihtimal
19092021 moom222 kontrolüm pazartesi benim soracam belki çatı muayenesi yaparsa söyler açıklık var mı yok mu
Amazon 19092021 canım isterse 5 cm desin asıl sancılar son 1 saat berbat noktaya geliyor ilk santimler çok da önemli değil ben 6 cm açıklığa kadar hiçbir ağrı hissetmedim oh ya ne kolaymış dedim sonraki 1 saat feleğim şaştı. Tabi bu ilk dogumda ikincisi kolaydı
19092021 Amazon zaten öldüm dediğin an bebek doğuyormuş diyor herkes sizde öyle diyorsunuz Allah yardımcımız olsun
Amazon 19092021 Normal doğumun zor denilen kısmı 1 saat onu açıkça söyleyebilirim sonrasında hiçbir acı kalmıyor ☺️