Kızlar sonunda 5 Ağustos sabahı kızımı normal doğumla kucağıma aldım…
Herkesin sağlıkla evladını kucağına almasını temenni ediyorum, dualarım tüm anneler ve anne adaylarıyla :)
Benim doğumumu doktorun yaptığı açılma muayenesi tetikledi diye düşünüyorum çünkü sancılarım hemen sonrasında başladı. Açılmam çok yavaş ve zor ilerledi maalesef ama neyse ki sonu herşeye bedeldi…
Sormak istediğiniz birşey olursa dilim döndüğünce cevaplamaya çalışırım ☺️
Ben yaptıysam herkes yapar cümlesini kesinlikle kurabilecek kadar korkak biriyim hayatım boyunca her biterime bişey olduğunda doktor dikiş atılacak dediyse sırf dikiş atılmasın diye defalarca hastaneden kaçmış insanım 😂