Valla ben 16 yaşında pkos olduğumu öğrendim nişanlıydim doktorum çocuğun olmaz dedi ozaman çok kafaya takmıştım üzülmüştüm tabi 17 de evlendim tedavi için şehire gitmistim 3 aylık evliydim spor yapıp dengeli beslencen dedi ki o işler hiç baka gore değil 5 ay boyunca bebeğim olmuyor diye hep kafaya takmıştım sonra devlete gittim 5 aylık evliydim pkos olduğum için bana progestan ilacını yazdı o doktorum da dedi zayıfla spor yap dengeli beslen ama yine de yapmadım sadece ilacı içtim bu arada konuyla alakası yok ama anlatmak istediğim dengeli de beslensen geçmeyen geçmiyor bu tarz sendromlarda sitres çok önemli femarayi çoğu kişide duydum pek işe yaramıyor sanırım ♥️♥️