Burda mantık şu bebekse sıkıntı olma ihtmali hesaplanıyor risk yüksek çıkarsa kandan bakılan pahalı olan bir test var ya da amniyosentez. Ona göre sonuç söylüyorlar. Yanıltabiliyorda 2li tarama. Diğerleri kesin sonuç. Sorun şu ki sonuç ne olursa olsun doğuracak mısın yoksa aldıracak mısın? Ayrım brda. Allah herkesn evladını sağlıklı bi şekilde annesine bağışlasın.