Dmttthemum 11 haftalık hamileyim sürekli idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum bugün doktor piyeloseptyl diye bir antibiyotik verdi internette yan etkileri okuyunca korktum bir de düşük yaptırır falan da yazmış birileri aranızda kullanan var mı ?
Jaleisik Dmttthemum bende bebek düşünüyorum ve çok şık idrar yolu enfeksiyonu oluyorum doktora sordum hamile bile kalsan zararı olmaz demisti
Kimekonusuyorum Dmttthemum Ben gebe olduğumu bilmeden kullanmıştım bu ilacı doktora sorduğumda zararlı değil demişti
ikkrk91 Dmttthemum ben 2 kez enfeksiyon gecirdim bir tane daha antibiyotik kullanmistim. 2.ci olusumda bunu vermisti bir sorun yasamadim. Korkmayin doktorunuz sizi ve bebeginizi tehlikeye atacak bir şey vermez