Yenidogan sünnetini doktorum onermemisti . Bebekle bir uyum sağlayin, emzirmeyi sorunsuz halledin . Sarılık riski geçsin falan demişti. 40 gunden sonra yaparız dedi ama Bizimde alerji sorunlarından dolayı ertelendi gitti. 8. Ayında yaptırabildik özel bir klinikte . Devlet hastanesinde narkoz veriyorlar diye özelde tercih ettik . Bebegimizin yanında izledik bire bir . Cok rahat oldu . O gece biraz agladi ama ertesi gün rahat hareket ediyordu. Tam anlamiyla iyileşmesi uzun sürüyor ama basitti , korkulacak birsey değilmiş.