Ah canım yaaa… aynı gün doğum yapmışız galiba benim de 4 gün oldu. Ben de aynı şeyleri yaşıyorum. Normal doğum. Ben 10 cm açıklıkla doğurdum ama benimki çıkarken koluyla yırtmış son anda. Kolunu mu açmış ne kesik attılar mecbur. Baya bi dikişim var alttan. Hala acı çekiyorum. Oturup kalkmam yürümem çok zor. Antibiyotik, batikon, parol bi de fito krem verdi doktorum. Onları yapıyorum sürekli ama ayaklanamadım hala çok üzülüyorum. Normal doğum yapanlar hemen ayaklanır denirdi bi de. O safsatayı çıkarını gidip bulmak istiyorum cidden 😔