Haticeyildiz Elfibrhm2609 bende aldim kullanmaya baslicaktim ama burda bi arkadas yazmis bu tarz kremler rahmi teyikleyip erken doguma sebep oluyomus benimde aklima takildi sali gunu kontrolum var doktora sorucam oyle baslicam kullanmaya
1PrensAnnesi Elfibrhm2609 32 haftadan beri kullanıyorum bence başla cnm ne olur ne olmaz erken doğar filan☺
Ceren Elfibrhm2609 bende 32. Haftadan beri kullanıyorum lansinoh 😊 doktorum başlamamı söylemişti hemde, doğumu tetikleyecek bi durum olsaydı doktor önermezdi canım😊👍
Aygun Elfibrhm2609 canim ben 12haftamdan kullanmaya bawladim😂😂 huncalife diye bir firmadan almiwdim vaseline gibiydi. o bitdi wimdi de zeytin yagi suruyorum
Elfibrhm2609 Haticeyildiz benim zaten erken doğum riskim var dikkat ediyorum hayırlısı ile 36 haftaya gelseydim
Elfibrhm2609 1PrensAnnesi ay evham yapmak istemiyorum da çok şiddetli bel ağrım var yanlarıma vuruyor resmen adet sancısı gibi kasiklarim da sancim var kasılmalar oluyor böyle afedersiniz ishal olmuşum birde kanamam felan yok ama şükür
1PrensAnnesi Elfibrhm2609 cnm benm son haftalarda ishal özellikle doğum habercisidir vücudu temizler derler bence bi acile git ebe baksın erken doğum riskimde var yazmışsın ne olacak sanki hem için rahat eder hemde bi bakılmış olur 💙 ki bu evham değil önlem😘 sen al önlemini gerisi allahın takdiri
1PrensAnnesi Elfibrhm2609 inş olma cnm bak o kdr kuvvetliyse git baktır bi banada haber et endişe ettim şimdi😳
NesrinGnerYlmaz Özel bir krem almadım ama günlük vücüd kremini hergün sürüyorum 🙂 kuruma yaptığında kaşıntı oluyormuş vücüdda oda çatlakların daha belirgin olmasına neden oluyormuş. O yüzden hergün kullanmaya çalışıyorum. Düşüğü de etki edeceğini sanmıyorum kızlar
Elfibrhm2609 1PrensAnnesi biraz önce şiddetli idi şimdi iyiyim çok şükür hafifledi stres de yapmadım bebeğim etkilenmesin diye yattım eşim masaj yaptı belime birde son haftalar galiba ondan dolayı da oluyor kanamam felan olsaydı gidecektim şükür olmadı beklemedeyim yine de