Burcu1101 Kızımın adı Zeynep Miray 2.ye hamileyim kız olursa Umay ece yada ada koymayı düşünüyoruz ama ilk düşündüğümüz isim iklima belis ti 🤗
Aysezehra Burcu1101 Ecem düşündüm bende. Tek isim den yanayım. Ama eşimde daha araştırıyor 2 ay kaldı.🤭
Vicibici Aysezehra Belinay veya dolunay istiyordum eşimi ikna edemedim. Büyük ihtimal Ayça olucak ismi ☺️
sedamhc Aysezehra oğlum olacak ama kızım olsaydı, eliz, neva, simra, esila.. böyle böyle giderdi sanırım secenekler 😌🤭
ogrtmnanneee Bende o kadar kararsızım ki 8. Aydayız 😅 ama Gülce olcak büyük ihtimalle başka içime sinen olmadı çünkü
Glsm_94 Aysezehra Alya koymayı çok istiyordum ama şansımiza erkek çıktı eşimde güneş ismini istiyordu sizede fikir olur belki
Aysezehra Glsm_94 güneş bzde düşündük ama ciz etmedi içim bilemiorm çok kararsızlık. Ayperi nasıl çok hoş kulağa söylemesi falan ama dediğimiz kişiler yakın çevre o ne öyle dalga geçerler gibi bizi caydirdlaar😌
Aysimam7636 Aysezehra birinci Kızımın adı AYSİMA 35 haftalik hamileym ve ikinci kızım oluck hayrlisi ile ismi ZÜMRA ELİSA fikir olsun💕