Kızlar ben nisan ayının ilk haftası kürtaj oldum kürtajdan sonra deniyoruz hala hamile kalamadım geçen gün doktoruma gittim rahim duvarın çok ince dedi bu bir sorun mu acaba ilk defa duydum birde adetim gün geçtikçe azalıyor normalde 4 gün adet gören biriyim kürtajdan sonra oda önce 3 e sonra 2 ye düştü şimdi de sadece 1 gün adet gördüm ve adet oldum denmez bile leke gibi doktorum bir kaç ay geçsin diyor bende sabırsızlanıyorum artık bu durumda olan var mı nasıl bir tedavi metodu uyguladınız