Hemşireler bir iki tane battaniye istiyorlar birde zıbınlı takım istiyorlar .( zıbınlı takım için eski püskü olabilir diyorlar çünkü çöpe gidiyor ) tabi kimse eski püskü vermek istemez 🤗
Bebek bakım ünitesi bölümüne geldiğinde
ıslak mendil
Tekrardan yeni zıbın takımlı istiyorlar
Sonrasında Avent marka ↉ aylık biberon 🍼 istiyorlar.
Kış olacağı için tekrardan battaniye isteyebilirler yada muslin örtülerden 🤗
BiZimde Şubat ayı bakalım