fndaaaaa BBuseY bu ikili tarama testini nende yaptırmam lazım 10 haftalığım şuan 12 de gidicemm acaba ne yapılıyo kan falan mı aliniyo
BBuseY fndaaaaa devlette ücretsiz özelde ücretli canım bununla ilgili çok post açıldı ordan okuyabilirsin 🤗
Medinedogru03 Snm123 Bn bugün gittim 10+5 kalbi dinledim ilk defa o kadar güzel bir duygu ki ama gimildamadı belkide uyuyordu bilmiorum 19 unda birdaha var bakalım rdv ikili test için
BBuseY Medinedogru03 Öncesinde ultrasonda ölçülüyor ense kalınlığı burun kemiği sonrasında kan veriyorsun bir tüp. Sonuçlar bir hafta sonra 🤗inş güzel haberleri alırsın
RehoGelin Snm123 9 haftalıktım gittim hareket görmedim ama kalp atışı ger seferinde dinledim 11deyim yarın kontrolüm var bakalım
RehoGelin Snm123 eveettt 🥰 kıpır kıpırlar maşallah 11+1di bugün bebeler 11+5 çıktılar ikili taramayı da aradan çıkardık 🤭