EVET! Bebişlerim bugün keşke yerin dibine girseydimde orda kalsaydım dediğim günlerden biri 😩 nöbet çıkışı Üstümü değiştirirken südyeni çıkarmıştım değiştirmek için geri giymeyi unutup südyensiz kıyafetimi giymişim hastaneden çıktım arkadaş dışarda sigara içiyordu allahtan erken fark etti 😥 Kaçak kat mı çıkmışlar göbeğine bu ne hal 😂 deyince kıp kırmızı oldum koşarak gittim südyeni giyip çıktım o şekilde hastanede dolaşmışım. 🤦🏻♀️ SİZİN VAR MI BİRAZ TESELLİ OLSUN BARİ 