Tugba3535 Bu pazertesi doktorum suni sancı ile doğumu başlatacaktı.İlk çatı muayenemde çok ürkmüş ve normal doğumun sanki bana göre olmadığını düşünmüştüm.Son 1ay yürüyüş yaptım ahududuçayı içtim rahmi güclendirsin diye.Tarcın zencefil ve karanfilden oluşan çay içtim.Hep kendi sancımla doğum olsun istiyordum.Cumartesi sabahı adet sancısı gibi gelmeye başladı.Sonra nişanım geldi azar azar.Tabi gezmeye gittim bütün gün yürüdüm görmezden geldim.Gece 4te artık iyice kendini belli edince hastaneye gectik.3cmdi açılmam.3saat sonra 4oldu.Suyumu patlattılar daha hızlı ilerledi süreç.Ebe akşamüstü 5i bulur dedi.O sürecte eşimle 1saat boyu sürekli yürüdük sancılarım hafifliyordu yürüdükce yarım saat duşta kaldım eşim belime masaj yaptı.Bi noktaya gelince dayanamıyorum dedim artık dayanamıyor gibiydim.Ikınmak istiyordum.Öyle bi sancı ki bağıramıyorsun sesin çıkmıyor.Bağıranlar nasıl bağırıyor anlamadım.Ebe baktı 11de bebeğin başı gelmiş dedi doğum haneye gittik göğsümden derin nefes aldım bağırmadım sadece güclü ıkındım ve bebek çıktı.Bebeğin başının çıkması ve eşini hiç hissetmedim.dikişleri hissettim ama artık o acı değildi benim için.İyi ki normal doğum yapmışım iyi ki.Hep şunu dedim sancı geldiğinde bebeğim bana gelmek istiyor.Bu sancılar gecicek.
Ozgeyrsc Tugba3535 canım süreklimi bi ağrı oluyor yoksa arada kesiliyomu nefes almana izin veriyomu bende 39. Hafamdayım hafif sancılarım var korkuda başladı tabi
Tugba3535 Ozgeyrsc son 3 saat hızı artıyor sancının son aşamada başı geldiğinde sürekli oluyor ama nefes alıcak aralıklar var.