Geçmiş olsun canım. Beta hcg artışa geçtiği için oluyo bulantılar. Benimde öyleydi 22 ye kadar sürdü. Prilamla geçirdim günlerimi. Çok işe yarıyor onu içmediğim gün kusuyordum hep. İçsem de bulantım oluyordu gerçi ama kusma olmuyordu. Öyle böyle sona geldim. İnşallah seninde geçer. İnsan sonradan hatırlamıyor ama çekerken zor valla. Allah yardımcın olsun kızın olacak galiba😌