Güzel happymom annelerim, artık bende nasipse doguruyorum yarın. 39+5te sezeryan oluyorum. Gönlüm hiç sezeryandan yana değildi ama bebeğimin baş çapı biraz önde olduğu için sezaryanı uygun gördü doktorum. Sabah 7de yatışım 8 de doğuma alınacağım. Lütfen dualarınızı esirgemeyin ilk doğumum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sağlıcakla doğuralım inşallah 🥰