Bugün gebe okulundaki ebe dedi sürekli kullanmak zararlı diye biliyorum doktoruna sor dedi ben yaklaşık 2 aydan fazladır kullanıyorum aile hekimine yazdırıyordum hep doktora sormuştum zararı yok demişti ama ebe bugün öyle diyince korktum nenim gibi sürekli kullanan oldu mu ben ilaç içmezsem çok kötü oluyorum