Kısa keseceğim. İlk doğumum da genel anestezi almıştım gerek sancı gerek kaynanamın yardımlarıyla çok köyü bir deneyim yaşamıştım.ikinci evladımızı kucağıma aldım hemde korktuğum halde diğer çocuğum için güçlü durmak istedim iyi ki de spinali seçmişim ben iğneden bile çok korkan biriyim . İğne acıtmadı bile. Sonra 5 10 dk da uyuşma başladı 5 dk sonra hooop yavrumun suratı ve sesi. İlk ayağı kalkmak biraz zordu ama biraz sıkmak gerek . İkinci yürüyüşümü yapıptım bile. Allah isteyen herkese nasip etsin. Korkmayın. Ben uygulamayı siliyorum çünki artık dedikodudan uzak durup çocuklarımla ilgilenmeliyim 😁😁😁