gorkemcim Kizlar merhaba , bebek arabasi meselesinin icinden cikamiyorum. Malum hersey cok pahalandi bebek arabalari da oyle .. kanz xgo plus kullanan varmi memnuniyet durumunuz nedir yardimci olun banaaaaaa :) :)