Nihal34 merhaba 160 ım 70.5 ile hamile kaldım. Şu an 22 hafta sabah tartıldım 70,5.
Ben de yatak istirahatindeyim. Kovid vs biraz kilo verdirdi ama diyetisyene gidiyorum. Daha doğrusu online diyetisyenim. Ama sürekli haberleşiyoruz. Kendisi de bir kadın doğum kliniğinde olduğu için benim geçirdiğim operasyonları vs öğreniyor ona göre tavsiye veriyor.
Ben kilo aldım hamilelik öncesi normalde 62 idim.9 kilo falan alınca hamilelikte ne kadar az alsam o kadar iyi dedim gördüğüm kadarıyla kilo almamak bebeği etkilemiyor. Eğer düzgün beslenirsen. Üç öğün protein, kalsiyum alıp karbonhidratı biraz dengede tutunca oldu açıkçası. İlk 16 hafta bebek sizden beslenmiyor yanılmıyorsam o ara biraz zayıflamaya yönelik diyet yaptık sonra tamamen bebeği beslemeye.