Semaa12 2 haftaya yakın bir zaman önce korona atlattım hamileyim bugün kontrol için gittiğimde 8 gün 9 gün falan gerileme çıktı çocukta haftasından geride çıktı oskopar iğne vuruldum koronayken doğuma kadar kullanacaksın dedi iğne yazdı tekrardan yaşayan varmı benimki gibi duzeldimi sonra bebeği yaşayan ilerlerdimi bebeği
Eliiiiif Bende hamileliğimin 3.ayında kovit geçirmiştim oksapar kullandım canım ne istiyorsa da yedim bebek şuan haftasıyla uyumlu 34.haftadayız kafanıza çok takmayın muz,tahin pekmez hergün yiyin sonuca şaşırcaksınız