Slm güzel anne ve anne adayları 6 ağustos cumartesi günü doğumum başladı hersey çok güzel gidiyordu 7 cm acilma oldu çok az kalmıştı normal dogumuma ama bi anda çok korktum ve bebegim kanala inmedi oda stres uapti mecbur sezeryana alındım.Size sorma istediğim kaç soru var sizin sezeryan dikiskeriniz kaç günde iyileşti?iş yapıyor musunuz?bebeğinizi doya doya kucağınıza alabiliyor musunuz bu sicakta ameliyat yeri yandığında ne yapıyorsunuz. Sizinde hala bel ağrılarıniz var çok şükür oğlumu aldim kucağıma ama doya doya öpüp sarilamiyorum alıp emziremiyorum çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen