Hlalcg Kızlar selam 22 +3 gebeyim dün kaynanama yemeğe geçtik. eltimde oradaydı yemekte ama haremlık selamlık var eltimde . ondan dolayı erkekler ayrı kadınlar ayrı oturuyoruz . Bebeğimin isminide Kıvanç düşündük eşimle inşallah öyle kalıcak . Dalga gecer gibi eltimde gülüyor bebeğin ismi Kıvanç mı olucak diye çok sinir oldum gerizekalı 2 haftadır aynı şeyleri söyleyip gülüyor bide saçma gülüş yapıyor mal beyin çok sinir oldum . Kıvanç isminde ne var sizce .
Annesininportakali53 Hlalcg erkek olsaydı bizde kıvanç koyacaktık ve ben rüyamda görmüştüm ama kizim oluyor bence takılmayın böyle şeylere kimseye hiçbirseyi begendiremezsiniz illa sizin beğendiğiniz isimlere laf yapan biri olacaktır ki onlara ne çocuk sizin siz o şekilde sesleneceksiniz ve etrafinizdakilerde ister beğensin ister begenmesin o şekilde hitap etmek zorundalar…
NurrrH Hlalcg hayatınızda çok önemli yere sahip olmayan insanların düşünce ve hareketlerini bu kadar kaale almayın. Sizin onu taktığını hissederse herşeye muhalefet olmaya devam eder. Gayette güzel isim ayrıca, sağlıkla kucağınıza alın 💙
hilalhanim Annesininportakali53 aynen Kıvanç hahahah canın oğlum der karnımı severdim 😂😂 durup durup Kıvanç oğlum der karnımı tutar hahahah yapardım neyine üzülüyorsun ya az kısasa kısas yap sinir oluyorum böyle olduğunuzda o sana yapıyorsa sende yapacaksın. Bir insana zaafını sevmediğin şeyi kıskandığını hoşlanmadığını belli etme inadına kendin dalga geç dalgaya vur ki çenesi kapansın
Snmbysl Annesininportakali53 mahmutmu koyuyorsunda neyine gülüyormus andaval aman sende ne sinir oluyorsun amacı seni sinir etmek belli sende amacına hizmet ediyorsun suan bosver kıvant adıda çok güzel bence yani kulaga hos geliyor sen öyle insanlara sinir olup canını sıkma bence bos yere kuruyorsun kıskanıyor belliki
Hlalcg hilalhanim valla çok doğru söylüyorsun işte o an bende bişey diyemiyorum ortam gerilmesin diye eve gelip bu sefer içim içimi yiyor laf söylemedim diye . Ama bidaha tekrarlarsa ozamn lafı yicek
Birminik56 Hlalcg tıpkısının aynısı bende de var ama benimkisi kayınvalide versiyonu eltimle haremlik selamlık olduğu için görüşmem eşimle aynı ortamda oturamayız gidince o varsa eğer. Gerçekten çok ainir bozucu kendilerinde dalga geçme hakkını buluyo olmaları ama ben lafımı esirgemiyorum kaynanam saolsun ayrımcılık yaptığı için kendini böyle savunabildiğimi düşünüyorum yoksa ikisi birlikte tepe çıkardı
iremsknn Hlalcg Kıvanç adında bir öğrencim var ahh nasıl akıllı ve güzel bir çocuk ikinci çocuğum erkek olursa kıvanç koymak isterim hatta. Siz görümcenize diyin ki ‘sen ahmet dersin ya da bir şey demezsin bu kadar üzme kendini’ 😂😂😂
hilalhanim Hlalcg sen o ortamı bir kaç kez ger bi dişini çıkar onun açığını gördüğün an sende yap bi bak bakalım saha yapabiliyor mu hadsiz insan korkma en faza saçını başını yolarsın sanada fena gelin derler bulaşmazlar
iremsknn Hlalcg ya hiç üzülmeyin ben de Poyraz koyacağım kayınvalidem Rüzgar diyor Lodos diyor 😂😂 Desinler işte komik beb de gülüyorum 😀
Hlalcg Muj 3 kızı var Zeynep Rana , meyram mira , Ayşe meyra, isimleri bu kendisi 2. İsimleri sosyete sosyete koymuş gerizeklı benim oğlumun ismini gülüyor bide sofi olucak pis 😄